2011. április 5., kedd

Only Girl

Ma volt megbeszélés a hétvégével kapcsolatban, aztán még benéztem Nhez (akivel egy kölcsönös bocsánatkérés után most újra szent a béke :) és ott volt Gólya is. Szokás szerint piszkálódtunk, szokás szerint beindultam (nem tudja, de ahogy piszkálgat az nekem majdnemhogy felér egy előjátékkal), aztán együtt indultunk hazafelé. Közben már Nnél húztuk egymás meg akár azt is mondhatom flörtölgettünk, út közben meg a szexről beszélgettünk, én meg szokás szerint pimasz és szégyentelen voltam, akárcsak ő. Mondtam is utána, hogy ha szemérmesebb lennék, már rég úgy elpirultam volna, hogy csak na. Jól érzetem magam vele megint, pedig nem volt az egész egy 15-20 perc, de felvillanyozott és most jó kedvem van :)

DalosPacsirtával persze most minden nap találkozok, mert mért ne, de egyre jobban megy a dolgok leszarása, bár ma nem adott puszit, mikor találkoztunk, de elég sokan voltunk az is igaz, vele meg ott volt a haverja, aki akkor is ott volt, mikor összekavarodtunk.

Most kb ennyi van, csak a Gólyás dologról akartam megemlékezni pár sorban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése