2011. április 16., szombat

Hát, izé...

Írtam nemrég ugye egy srácról, aki itt van házon belül (és nem S). Már egy ideje flörtölgetek vele (bár állítása szerint nagyon nem szokta venni a lapot :) és csütörtökön átjött kajálni (amúgy miezmár, hogy lassan minden pasimat kajával hódítom meg?! nagyikám büszke lenne - már arra, hogy jól főzök, nem arra, hogy ennyit pasizok :) és már megint manipulátorkodtam vagy nem is tudom. Tudom úgy csavarni a dolgokat, hogy olyan végük legyen, mint ahogy én szeretném. Na szóval kivártam, hogy leessen neki, hogy mi van és aztán nagyon viccesen egy nem-de szópárbaj után megcsókolt. Aztán még jó párszor csókolóztunk. Aztán abban maradtunk, hogy egyelőre nem mutatkozunk nyilvánosan, meglátjuk, hogy hogy vagyunk. Szóval úgy néz ki, hogy van egy pasi félém. És most agybajt kapok, mert nem keresett, mióta tegnap hazajöttem. Kereken 18 órája, ugye milyen gyerekes vagyok? Hagy élni vagy nem tudom, dolga van ma azt tudom, de fészen is látom, hogy fent van, bár mondta hogy az telefonról van. Fedőneve pedig Té lesz, mert jobbat nem tudok.
A másik meg, hogy Szexiszeművel nem tudom mi van, szerintem részéről ennyivel ennyi, de azért bennem van, hogy ha itt rágná a küszöböt, akkor simán őt választanám Té helyett (szörnyű nőszemély vagyok), de azt se várhatom örökké, hogy észrevegyen. Elvileg jövőhéten bulizunk együtt (ha rá tudom dumálni, hogy jöjjön be) akkor kiderítem, hogy mi van. Végülis egy hét után még nem gáz elbúcsúzni Ttől, ugye?

Zene.
(csakmertadrágajútúbnemengedtöbbébeágyazni :S)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése